dijous, 23 d’abril del 2015

Sant Jordi

Sant Jordi és una de les festes populars que més m'agrada, per l'ambient als carrers, l'alegria que es respira... i tot amb un aire molt màgic.
Aquest any he decidit fer clauers de sant Jordis, i ja posats clauers de nenes drac. No és perquè els he fet jo però realment crec que han quedat una cucada. No ho penseu?






He tingut el gran plaer de poder portar els clauers a la botiga de la mertxesites, al barri del Clot, i m'he alegrat molt amb l'èxit que han tingut. Per això agraeixo a Mertxesites per la seva confiança i a tothom que s'ha emportat un dels meus peques.




Intentaré planificar-ho millor l'any que ve per tenir-ne més preparats. ;-)
En voldreu un?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)