diumenge, 9 de novembre del 2014

Tarda de diumenge solidària

Aquest diumenge he passat una tarda molt agradable agrupant dues coses que m'agraden molt, el ganxet i el nadal. ;-)
Mirant per internet vaig veure a la pàgina de Ifil que parlaven d'aquesta trobada organitzada per dues noies daneses que juntament amb algunes de les botigues de llanes de Barcelona han organitzat una tarda de ganxet solidari que el tema era fer decoració de nadal amb ganxet per donar-lo al hospital de St. Joan de Déu.
Hi havia varius patrons per escollir i jo vaig agafat un del pare noel (ha quedat més com un nan de jardi, jeje), la Isa (ma cunyada) no ha pogut venir però ha fet un Tió molt gràcies que ha tingut molt d'èxit amb les noies daneses. 
Ha estat una bona tarda amb bona companyia entre altres les noies de Mertxesites, molt simpàtiques. No tinc cap problema en repetir una bona estona fent ganxet amb companyia ;-)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)