diumenge, 25 d’agost del 2013

Superherois

Qui no ha somiat mai en conèixer un superheroi o en ser-ho en algun moment de la seva vida? Persones normals i corrents amb poders extraordinaris que fan coses que no et podries ni imaginar, estaria bé no?
Primer em van demanar si podia fer un parell de figuretes per un amant dels superherois que feia 40 anys, en concret em van demanar el Superman i el Capità Amèrica,i desprès un amic em va demanar un Spiderman per un altre amant dels superherois, aquest cop no celebrava res, simplement va pensar que li agradaria i crec que li ha agradat!! ;-)
Al final no han quedat gens malament i m'ha agradat fer-los, potser m'animo i en faig algun més. 
Vosaltres direu ;-)










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)