dimecres, 5 de juny del 2013

Maneki neko

Sempre m'he considerat una mica friki però quan em vaig adonar que estava fent una col·lecció de gats de la sort feng shui, ho vaig acabar de confirmar. Tot va començar unes vacances que vaig anar a Londres i mentres estava a la botiga del british museum (sóc gran fan de les botigues dels museus), vaig veure aquests gats de ceràmica d'origen japonès, em vaig enamorar només veure'ls i em vaig comprar el de color rosa.  
Passat algun temps vaig descobrir una botiga de Barcelona que també els tenien i poc a poc he anat fent tota la col·lecció, en total en tinc 8 (no sé si em falta algun color), més tard uns amics em van regalar els gats que es mouen sols, que són una autentica monada.

Gats feng shui i gats de la sort

Per això un dia em vaig proposar fer nines vestides de maneki neko d'amigurumi que les he repartit per tot el pis per veure si em porten una mica de sort, jejeje, (mai se sap el que et pot passar) i aquest va ser el resultat:



  • nina blava         Salud: 健康
  • nina verda        Esperança: 希望
  • nina groga        Fortuna: 幸運
  • nina blanca       Sort: 好運
  • nina rosa          Amistat: 友情


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)