diumenge, 5 de maig del 2013

Planta de cors

  A vegades costa expressar els sentiments a les persones que estimes, i costa més dir-ho amb paraules per això jo sóc més de detalls, de fer-ho amb petits regals totalment personals i sense cap necessitat que siguin els més cars de la botiga, simplement detalls que expressen el que tu sents per aquella persona o persones que formen part de la teva vida.
Per aquest motiu per l'aniversari de casament dels meus pares els hi vaig regalar una planta, però no una planta normal sinó una  planta de cors, fets amb tot el meu amor i amb l'ajuda de la meva super cunyada que sé que també li va posar sentiment.
Els cors de ganxet és molt fàcil de fer, per això si li poseu una mica d'amor tindreu el regal més valuós del món.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)