diumenge, 7 d’abril del 2013

Un món de somnis

Avui li hem fet un regal molt especial a la Teresa, un bebè adorable amb uns pulmons molt potents. Dic que és un regal molt especial perquè l'hem fet amb molt de carinyo amb la Marta de LlepaFils by Marta






La Marta ha estat la responsable de fer les fantàstiques banderetes amb el nom i les mini banderetes a conjunt per el globus. Tota una artista amb la màquina de cosir.

Banderetes de la Marta

Jo m'he encarregat de fer el globus amb el petit lleó que vigilarà tots els somnis de la Teresa, és el primer cop que treballo amb trapillo i m'ha sorprès gratament el resultat, el globus queda bastant contundent i no he necessitat posar-li farcit.  




Ha estat divertit acabar de fer els últims detalls a última hora per poder-lo entregar aquesta tarda. Estic encantada amb el resultat. A vosaltres que us sembla?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)