diumenge, 14 d’abril del 2013

Dogs, dogs, dogs

M'agraden molt els gossos però reconec que no m'aclaro amb les races, mai recordo el nom de cada una ni quin aspecte tenen. Gràcies a aquests gossos personalitzats ja puc distingir quins són els bulldog francès i quins els bullterrier, però no sé quant de temps ho recordaré, ;-p

El patró del bulldog francès el vaig treure del llibre "Ami Ami Dogs" de Mitsuki Hoshi i amb el del bullterrier vaig seguir els mateixos passos però vaig modificar una mica el cap.



Llibre "Ami Ami Dogs"









Bullterrier

Bulldog francès




No ha quedat gens malament, oi?
M'està agradant això de fer gossets d'amigurumi, a veure si m'animo i faig més races. :-)







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)