dijous, 28 de febrer del 2013

Nines personalitzades

Quan em demanen una nina personalitzada és una mica complicat perquè em venen moltes idees al cap i després penso que potser l'altre persona no pensa el mateix però quan tens el resultat i veus que estan encantades amb les seves nines em sento molt i molt bé, perquè sé que part del temps que he utilitzat en fer-les ha servit per fer content a algú.


M'agrada veure com a partir d'una bola, poc a poc va agafant forma fins arribar a tenir casi vida pròpia.







A mi personalment el que em cansa més és el cabell perquè pots estar estona fins que no veus els resultats. El que més m'agrada és vestir-les, encara no domino molt el tema i no em surt molt bé però queden gracioses i saps que cadascuna és diferent, amb estil propi.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)